Hoewel we ons uiterste
best doen onze klanten tevreden te stellen en te houden, kan het helaas voorkomen
dat er iets niet gaat zoals gepland. Wanneer er sprake is van een klacht of een opmerking,
verzoeken wij u om deze eerst bij ons kenbaar te maken door ons te bellen op
(045) 533 12 15 of door te mailen (klik hier). Leidt dit niet tot een
oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via
Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Het
is voor consumenten ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform
van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is
dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de
Europese Unie.
Het product is moment niet beschikbaar. Vul uw e-mailadres in en u ontvangt een mail wanneer het product op voorraad is.