Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

Opmerkingen en klachten

Hoewel we ons uiterste best doen onze klanten tevreden te stellen en te houden, kan het helaas voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Wanneer er sprake is van een klacht of een opmerking, verzoeken wij u om deze eerst bij ons kenbaar te maken door ons te bellen op (045) 533 12 15 of door te mailen (klik hier). Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Het is voor consumenten ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nieuwsbrief

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en scherpe aanbiedingen!